Απολογισμός 2019-2023 - Εξυπηρέτηση του Πολίτη

Για την καλύτερη λειτουργία των υπηρεσιών και τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Δήμου:

Προχωρήσαμε στην εγκατάσταση και λειτουργία της εφαρμογής Novoville, ενός ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης αιτημάτων, που δίνει τη δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με το Δήμο 

Εξυπηρετήσαμε 3.500 αιτήματα πολιτών που αφορούν σε ζητήματα καθημερινότητας 

Τροποποιήσαμε τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (Ο.Ε.Υ.) του Δήμου με γνώμονα την κάλυψη των αναγκών των υπηρεσιών, της ανταπόκρισης στις απαιτήσεις της νομοθεσίας και της προσθήκης νέων ειδικοτήτων για παροχή νέων υπηρεσιών προς τους δημότες 

Αναπτύσσουμε και βελτιώνουμε τις ψηφιακές υπηρεσίες προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις που ολοκληρώνονται διαδικτυακά, χωρίς φυσική παρουσία του πολίτη στη δημόσια διοίκηση.

Εκπονήσαμε τη Στρατηγική Μελέτη Ψηφιακού Μετασχηματισμού του Δήμου για την πλήρη ψηφιακή μετάβαση των υπηρεσιών στη νέα εποχή της Δημόσιας Διοίκησης

Υποβάλαμε πρόταση χρηματοδότησης στην πρόσκληση «Ψηφιακός Μετασχηματισμός ΟΤΑ», συν. Π/Υ 590.000€ που περιλαμβάνει δράσεις έξυπνης αστικής κινητικότητας και διαχείρισης στάθμευσης, ενεργειακής απόδοσης, ψηφιακές δημοτικές υπηρεσίες παρεχόμενες και μέσω GOV.GR κ.ά.

Εργασίες συντήρησης και ανακατασκευή Δημοτικών κτηρίων Δημαρχείου Λουτρακίου και Δημοτικού Καταστήματος Αγίων Θεοδώρων

 

Με στόχο την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών της ΔΕΥΑ:

  • Εκσυγχρονίσαμε τις παρεχόμενες ηλεκτρονικές υπηρεσίες με την έξυπνη εφαρμογή smartville για την εξόφληση των λογαριασμών, τον πλήρη έλεγχο των υδρομέτρων και των καταναλώσεων, αναφορά προβλημάτων και βλαβών και έγκαιρη ενημέρωση αποκατάστασης.
  • Δρομολογήσαμε και προχωράμε στη λειτουργία παραρτήματος γραφείων της ΔΕΥΑ στον πρώην Σταθμό του ΟΣΕ Αγ. Θεοδώρων και την τοποθέτηση μηχανήματος αυτόματων συναλλαγών με κάρτες για την διευκόλυνση των συναλλαγών
Scroll to Top