Απολογισμός 2019-2023 - Τουρισμός

Πραγματοποιήσαμε:

  • δεκάδες αθλητικές διοργανώσεις, όπως το ΕΚΟ Ραλλυ Ακρόπολις που επαναφέραμε στον Δήμο μας, το Cocmogym Summer4All, τους Πανελλήνιους Αγώνες Special Olympics, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Kick Boxing, το Hellas Rally Raid κ.ά.
  • πολιτιστικές εκδηλώσεις που καθιερώσαμε όπως το Φεστιβάλ Λουτρακίου,
  • επετειακές εκδηλώσεις όπως «Η Μάχη της Περαχώρας»
  • γαστρονομικά φεστιβάλ όπως το Taste of Loutraki, αναδεικνύοντας τη γαστρονομική μας κουλτούρα με ανάδειξη των τοπικών προϊόντων και τη συμμετοχή των επιχειρήσεων εστίασης του τόπου μας,

Οι διοργανώσεις προσελκύουν ετήσια πάνω από 45.000 θεατές, αθλητές, προπονητές και υποστηρικτικό προσωπικό, δημοσιογράφους και bloggers, που διαμένουν στα ξενοδοχεία του Δήμου μας, επισκέπτονται τα καταστήματα εστίασης και δημιουργούν μεγάλη αξία προβολής της διοργανώσεων σε διεθνές και εθνικό επίπεδο.

 

Με συγκεκριμένες ενέργειες και βήματα:

  • Ενδυναμώσαμε τη Δημοτική Επιτροπή Τουρισμού 
  • Σχεδιάζουμε και εφαρμόζουμε σε ετήσια βάση το Πλάνο δράσεων Τουριστικής Προβολής & Ανάπτυξης 
  • Διαθέτουμε διαρκώς αυξανόμενους πόρους από τον προϋπολογισμό του Δήμου για δαπάνες τουριστικής προβολής, διαφήμισης και βελτίωσης του τουριστικού μας προϊόντος
  • Δημιουργήσαμε το Κέντρο Πληροφοριών Τουριστών Ισθμού και παρέχουμε υψηλού επιπέδου επαγγελματική εξυπηρέτηση στις χιλιάδες τουριστών που το επισκέπτονται από πολλές χώρες του εξωτερικού προσελκύοντας ετήσια 30.000 περίπου επισκέπτες από 30 διαφορετικές χώρες
  • Επανασχεδιάσαμε την επιχειρησιακή στρατηγική του Αλεξάνδρειου Συνεδριακού Κέντρου με στόχο να αποτελέσει πρώτη επιλογή στον συνεδριακό τουρισμό
  • Διατηρούμε άριστη και εποικοδομητική συνεργασία με τον Τουριστικό Οργανισμό Λουτρακίου

 

Με στοχευμένες ενέργειες, διαφημιστική προβολή και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, έχουμε αυξήσει τον αριθμό των επισκέψεων στο Σύγχρονο Υδροθεραπευτήριο Loutraki Thermal Spa λαμβάνοντας μεγάλο μερίδιο στην αγορά τόσο του Λουτρακίου όσο και των Αθηνών.

 

Με βάση το εγκεκριμένο από τον Ε.Ο.Τ. «Ετήσιο Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής & Ανάπτυξης του Δήμου»: 

  • Δημιουργήσαμε θεματικά video προώθησης του προορισμού
  • Σχεδιάσαμε την τουριστική ταυτότητα των Αγίων Θεοδώρων για την εξειδικευμένη προβολή της ως προορισμός μέσω στοχευμένων δράσεων
  • Πραγματοποιήσαμε Ραδιοφωνικές & Τηλεοπτικές Καμπάνιες Εποχικής Προώθησης
  • Αξιοποιήσαμε τα εργαλεία της τεχνολογίας σχεδιασμού λέξεων – κλειδιών στις μηχανές αναζήτησης της Google, display ads και youtube ads
  • Υλοποιήσαμε social media campaigns (Facebook & Instagram) και εκτεταμένες καμπάνιες outdoor προβολής και διαφήμισης, στον Δήμο Αθηναίων και σε επιλεγμένες στάσεις λεωφορείων
  • Εκπονήσαμε δράσεις Influencer Marketing
  • Λάβαμε μέρος σε εξειδικευμένα B2B Workshops και σε Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις όπου υλοποιήθηκαν συνολικά πάνω από 100 δια ζώσης B2B συναντήσεις και επαγγελματικά ραντεβού με travel agents και tour operators από Ευρώπη, Ασία και Αμερική
  • Δώσαμε έμφαση στον Τουρισμό Υγείας & Ευεξίας και τις αποδράσεις στη Φύση
Scroll to Top